busseaggi

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Rubrik saknas

Av Busse & Aggi Busson & Aggsson - 20 mars 2012 20:34

Haii! Idag så var jag hemma hos Busse! Det var hos henne vi gjorde bloggen. Okaj, nu så ska jag berätta lite om mig själv: jag gillar att spela msp (moviestarplanet), spela fotboll och att rida. På msp så e jag i lvl 6 (kom dit idag) jag rider varje lör, just nu rider jag en häst som heter Amigo, han e en liten storhäst, kanske på 150 cm, elr jag har ingen aning om hur stor han e men skulle gissa på 150 cm. Han e 5 år nt så mkt för en häst, så han e rätt så ung och kan nt så mkt, men han e jättesnäll iaf. Nu så spelar jag fotboll på varje sön (inomhus) och på lör så e det fotbolls match men jag vet nt om jag kan gå då. Och på sön så åker jag till Romme och ska åka skidor O.O kuligt! (mitt lilla påhittade ord :D) På msp så heter jag Aggi999 om ni ville veta det.Som ni ser så har jag skrivit: rubrik saknas, det var för att jag nt orkade skriva ngn rubrik + jag vet nt vad det skulle va för rubrik. Aja, nu så ska jag se på tv, så bye, bye!//Aggi :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejj bloggen! Om ni undrar vrf jag inte bloggar så ofta så är det det för att jag mst hinna blogga på min andra blogg oxå (kika gärna in där på msp-aggi.bloggplatsen.se) Så jag måste fråga busse om hon kan slänga in lite inlägg, ellerhur? Så kan hon ...

Orkade nt skriva ngn rubrik, så jag skrev bara rubrik saknas. Har precis tagit en varm dusch efter ha svettas mkt efter en lång dag i skidbacken. Idag så har jag åkt den brantaste backen i hela Romme (tror jag iaf) det e iaf en svart backe. Om ni vi...

Idag så var jag på Andys lekland med min kompis, kuligt! Imorrn så drar jag till stallet och ska rida Amigo! Yeey! Söt hesten! ( vet att jag stavade fel, men så brukar jag säga ibland,, söt hesten!) På sön så ska jag ju dra till Romme i 2 dar, så d...

Haii! Ni kan gärna gå in på min blogg, den heter: msp-Aggi.bloggplatsen.se  Har nt skrivit så mkt bara...   // Aggi ...

Haiisan! Idag så har jag varit i skolan, slutade kl: 14.40 hade idrott sista lektionen   jobbigt!   Och imorrn så e det studiedag, så då e jag ledig! Yeey! jag kanske ska åka till Andys lekland med min kompis imorrn, men om det nt går så vet jag ...

Presentation

Välkommna! ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards